De Eemhorst wil graag laagdrempelig zijn. Wij doen ons best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u op- of aanmerkingen hebben over onze zorg- en dienstverlening, dan kunt u altijd contact opnemen met één van onze medewerkers of de directie.
Als u vindt dat uw klacht door ons niet naar tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u een klacht indienen bij de externe klachtencommissie van onze brancheorganisatie
Riant Verzorgd Wonen. De klachtencommissie is onafhankelijk en gaat vertrouwelijk met uw informatie om. Er is een geheimhoudingsplicht.
Ook kunt u contact opnemen met een vertrouwenspersoon bij Riant Verzorgd Wonen.
Contactgegevens
Klachtencommissie: ObscureMyEmailklachtencommissie
Vertrouwenspersoon: ObscureMyEmailvertrouwenspersoon
Telefoonnummer: 023-5311612
Indien u met ons, de externe klachtencommissie of de vertrouwenspersoon niet tot een bevredigende oplossing kunt komen, dan kunt u het geschil voorleggen aan de
Geschillencommissie EZa.